

Det betyder att du ska ha något bra och roligt
att göra på dagarna.
Daglig verksamhet kan vara
att kommunen ordnar sysselsättning.
Att sätta ihop eller skruva isär olika saker
är exempel på daglig verksamhet.
Det kan också vara att tvätta bilar,
sälja frukt eller baka bröd.
På biblioteket kan du få hjälp
att hitta lättlästa böcker.
På biblioteket finns också talböcker.
Du kan få böcker hemskickade
om du inte kan gå till biblioteket själv.
Vill du ha tips om fritidsaktiviteter
kan du ringa till Benny Pohl.
Han har telefonnummer 070 —190 01 66.

Elisabeth Bårman